Modeparads genrep (:

Idag har jag as usual vart i skolan, suger bara mer och mer för varje dag? Men trots att det är torsdag och det är världens mest längsta dag så slapp jag geografin & matten idag *stolt*, var på besök hos lille tandläkarn, "DU HAR JÄTTE FINA TÄNDER"  vilken lättnad, var helt säker på att jag hade något hål! Sen fick jag åka bussen till stan helt utan min mp3 - den är urladdad. Vilket påminner mig att jag glömt av att ladda den igen! DAMN ! kommer säkert glömma av det imorgon med, yeye. Meningen med den här modeparaden är ju att vi ska gå två cheerleaders framför varje affär, och nu ska vi även ha affärens kläder, spännande, kommer va fucking freezing, men har jag klarat att stå ute i bikini ösregn så klarar jag nog detta (: sägs vara världens längsta catwalk - 700 M ? nice, Jag & Emma kommer klara det galant, förhoppningsvis. enda nackdelen är ju att vi ska vara på Grand Hotel klockan 7 på lördag morgon för styling å grejs, I'm so dead. (genrepet idag gick bra btw) 

- It used to mean so much, every word we said was true.       I guess not   




Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback