Modeparad genom Borås

Woho! tänkte jag när klockan ringde halv 6 imorses!     eller inte (:. Men jag klarade av att "hoppa" upp ur sängen och äta frukost och klä på mig, det var underbart att inte behöva fixa håret eller smink! underbart verkligen. När jag väl hade tagit mig till Grand så fixade de håret på alla och sedan fick vi gå till Make up store och sminka oss, alltid lika skoj. Fast det var j ä v l i g t kallt på första modeparaden klockan 10! brrr, knappt ingen sol :/  VEM KAN VIFTA MEST?(pompoms)  jag & emma iaf (A) Jag känner mig verkligen som ett vandrande hårsprays moln, har den lukten i näsan hela tiden, det luktar v ä l d i g t gott iaf, thihi, fast lite ont i huvudet har jag nu !  kvällen är ett stort ?, känns inte direkt som att jag orkar göra något mer än att bara sitta hemma, men det är tråk. JAG VILL UT ! fast alla är upptagna eller i stugan som en viss Martina *host*

Modeparads bilder:
      

                       
                                                                

alla galna cheerleaders
185197-34
                            

                                                                         

Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback