Den vackraste stunden i livet var den när du kom

- Och den jävligaste stunden i livet var den när du gick, och allt var förlorat.

Finns inte så mycket trevligt att säga om dessa dagar (: Har tränat,tränat och tränat. Det är DM på lördag och jag är riktigt nervös! Idag har jag i alla fall spenderat eftermiddagen med Linda, vi har letat stugor i varberg, det kan bli riktigt bra, right lindy;)? sen åt vi mjukglass, bra timing vi har, eller inte XD *host*       Jag sitter ensam här och undrar var vi hamnar härnäst , för det hjärta som skulle bli ditt på nåt vis det fryser nu sakta till is

i dina ögon trivdes jag bäst


♥finns nog ingen bättre än Lars Winnerbäck såhär när våren kommer (:, alltid lika bra,minnen<3





Kommentarer
Postat av: Lina

Håller med till tusen! Ingen kan jämföra sig med Lars Winnerbäck. Han är helt enkelt för bra för att vara sann.

Postat av: anna wintour

paris hilton och nicole richie ska hjälpa tjocka ungdomar att gå ned i vikt en partyprinsessa och en knarkande anorektiker enligt folk som är emot att de hjälper unga.

2007-03-28 @ 19:29:30
URL: http://annawintour.blogg.se
Postat av: sabine

neej han är underbar (:

2007-03-29 @ 18:14:53
URL: http://adoreable.blogg.se/
Postat av: anna wintour

jo vad jag menade var att många som läser min blogg vill hinna med att läsa och vill inte att man har för långa texter på inläggen. Då hinner de inte läsa för de går igenom flera blogg och vill hinna med det också

2007-03-29 @ 20:13:57
URL: http://annawintour.blogg.se

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback