when you're not with me,how do I breathe?

Det blev inget mys med världens bästa Ida! Ingen av oss orkade, det har varit en jobbig helg. Istället har jag ätit Ben & Jerry glass som jag hitta i frysen (mami hade inhandlat utan att jag visste det p.g.a att jag sa att hon missar nåt på att inte smaka) Somnade nästan framför tvn också men nu är jag back in the game och lyssnar på alla min myslåtar.

Bäst just nu:
Like this - kelly Rowland feat. Eve
One & Only - Timbaland & Fall out boy
Face down - The red jumpsuit apparatus
Do You Know  - Enrique Iglesias 
How do I breathe - Mario
Winter - Joshua Radin
Wonderwall - Oasis (favorit i repris)
Honey and the moon - Joseph Arthur (favorit i repris)
Kom änglar - LARS WINNERBÄCK (favorit i repris)  
ALLTID

AND I MISS YOU STILL MARTINA! 18 dagar utan dig går inte :'( saknar dig honey. Ljungskile har haft sitt nu!

Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback