sommar

jag har fortfarande inte fattat att det är sommarlov ! Igår gjorde jag ingeting nästan, kollade på adam när han stapla ved muahaha, as kul ;) och kollade på one tree hill och Bring it on all or nothing, jag vet jag är seg som inte har sett den! Sen på kvällen kom världens bästa Ida till mig så gick vi ner till Ica och handlade lite ingredienser till taco, det va gott. Vid halv 12 kom tre små hungriga "barn" (martin,adam,filip) och åt upp det som blev över samtidigt som vi kollade på ehm, old school tror jag, men den har jag precis nästan sett så jag hängde inte med så mycket. Men den var bra! Idag är det blåsigt ute så det får väl bli lite mys med carro,amanda och mer kanske?eller bara mys för mig själv ^^

Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback