shoppaholic

Jag vaknade och fick stressa som vanligt för kvart i två skulle jag vara i stan och möta min mami! Jag hade 4 timmars shopping framför mig, yummie. Nu är jag trött. Jag fick iallfall 2 klänningar, 2 par sandaler, en tidning, nagelack och ansiktsrengöring! Väldigt generöst tycker jag! fast jag hittade inte det jag från början skulle ha - jeans! finns ju inte några snygga i hela stan, jag glömde dock att kolla på stuk! attans. Jag måste ha världens bästa mormor också som betalar returen till asos för min keds som jag råkade beställa för stora (väldigt för stora) och sen när jag skulle beställa nya så har de höjt frakten på skor från 67 - 237???? VA? vad vill dem! ofta man beställer skor därifrån hedanefter, noot. Nu är jag suuuur. Blir ju bara så mycket billigare att köpa dem här hemma istället,vilket jag ska göra imorgon! woho. party. Nu ska jag måla mina naglar med mitt nya fina nagellack och sörja att mitt korallfärgade nagellack inte finns denna sommaren, det bästa som någonsin tillverkats! so sad.

       
(skärpet är gammalt)
       


Kommentarer
Postat av: Candy

de kanske vill att deras intäkter skall täcka deras utgifter?


speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback