previosly

ops! har glömt av att skriva eller så har jag bara varit lat.
Det var skolavslutning i fredags iallafall och jag gick upp halv 7 för att göra det man gör varje morgon. Sedan gick jag med Mathilda till aulan där gymnasieordförande skulle prata, vem det nu är? aldrig hört. Sen fikade vi med klassen och gick till boråshallen för att kolla på alla studenter, JAG VILL OCKSÅ :( Det var kul att kolla på, fast sen skulle vi stå där ute med och kolla när alla sprang ut, jag har aldrig vart så varm! och det blev ju inte bättre av att vi var i stan 2 timmar till och kolla på alla studentflak. men sen åkte jag hem,, phuu

På kvällen var vi på almenäs och myste och sedan åkte jag,Ida,Linda,Amanda,Mathilda och Vickan till frufällan där det var någon liten studentfest. det var mys och mycket mygg :/ tiden gick väldigt fort för klockan elva skulle vi in till stan igen där jag träffade adam och hmm massa mer :) OCH världens underbaraste anton ^^. . . sen fick jag GÅ hem tack vare adam (A)tur att jag har nära, som straff fick även han gå hem, muahaha. och det är mkt längre! mycket: )

Igår var jag på bio med ida,martin och adam och vi såg pirates, hihi nu har jag sett den två gånger. Inte riktigt värt det kanske, men jag tycker den är kul och jag sov nog igenom sista halvan.

Idag har jag varit på almenäs och solat med allihopa :) det var varmt och min rygg är lite röd fast det går väl över snart, men mami har tagit med våran "after sun" till Grekland så den kan jag inte heller använda :(   Sen har jag bara vart hemma och ätit mat och Ben & Jerry glass, namnam (phish food - denärgod) snart ska jag sova, upp tidigt imorgon (10) usch.

Kommentarer
Postat av: Bebbe

Har bara ätit Ben & Jerrys en gång och då åt jag Phish Food. Den är sjukt god! :D Nog den goaste jag ätit nästan, älskar chokladfiskarna i xD

Postat av: sabine

haha den är god ;) och fiskarna är ju så söta(A)

2007-06-20 @ 14:13:22
URL: http://adoreable.blogg.se

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback