mys

grillmys hos martina! har nog inte ätit så mycket på länge, hamburage,pommes frites,en halv korv,gegga moja (gräddfil,banan,curry) grillad banan med choklad OCH glass! :S å herregud. SVERIGE VANN, woho 5-0 - fast det har nog INGEN missat. Fick kolla i alla album från när tina var bebis, hittade även ett kort på min kusin, HAHA, hennes bror och min kusin har vart buddys. Martina lika smart som vanligt köpte Cosmopolitan i "UK edition" så jääävla smart, "men jag tänkte att det brukade väl stå på engelska på de svenska också?" neej martina, det brukar det inte maha,. jag får översätta den åt dig. sen mötte jag även alla pojkar på bussen hem, inte alls fulla nejdå. Stackars lille coffe som blev skallad av någon agressiv idiot?   .  nu är jag trött. . as usual.






Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback