midsommar planering

jag börjar verkligen ha något emot midsommar, ändringar hit och dit - regn hit och dit ! morr. allt vore as bra om man var 5 år igen och nöjde sig med jordgubsstårta i parken! Det verkar som att det blir Smögen nu iallafall och JAG ska sova i tält i 2 nätter? hur kommer det gå? inte bra alls. . . jag och friluftsliv går verkligen inte ihop någonstans, men jag har ju folk omkring mig som inte heller är speciellt vana så det ska nog gå jätte bra. . . inte. Imorgon ska jag köpa tält, ganska komiskt faktiskt. trodde aldrig jag skulle göra det, men det behövs ett till så det får bli så! jag ska inte utbilda mig till något som har med plander att göra :S för jag kan aldrig bestämma mig.men det är väl omöjligt?  nu ska jag fortsätta planera utan att komma fram till något!

Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback