Krånglighetssaker

Jag hatar krånglighetssaker! Nu har jag säkert suttit en halvtimme med att försöka komma på hur man har egna bilder på sin header. Antingen gör jag något litet yttepytteminimicroproblem eller så är jag bara T R Ö G! Jag tror jag är mera trög. Jag fick lite hjälp av Sanna, eller ganska mycket hjälp faktiskt. thanks! Fast jag fattar fortfarande inte,snacka om att sommartrögheten har gått på! Idag ska jag och min tröga hjärna inte göra något speciellt vad jag vet, ska träffa min IDA iallafall eller jag hoppas det iallafall. Kanske blir ett besök på torsdagskvällen som alltid suger så hårt men det är väl lite spännande och se hela Borås samlat på ett och samma ställe. Nu ska jag nog platta håret eller göra något annat spännande, vad som helst än att sitta här och pilla med bloggen som ändå bara gör som den vill!

Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback