"Klassresa?"

kan man annat än att vilja försova sig när man har en heldag framför sig av att åka runt i Västra Götaland och besöka alla historiska platser från Arn böckerna? nope. Vi hade iallafall en fin buss? och jag hade massor av plättar och jordgubbssylt med mig. Vi åkte egentligen bara runt och kolla på kyrkor och lyssnade på vad vi hade att berätta om de olika sakerna och så åt vi HELA tiden. Men det var väl en upplevelse med massa pollen inräknat, har inte kliat så mycket i min näsa på länge. Jag och Linda lekte busbarn! vi gjorde nog allt vi inte fick göra i Varnhems kyrka, kladdade i nån sandgrej där ljus skulle stå, trampade på "den heliga" mattan och skrev "borås" på min banan och gömde den så någon spännande person kan hitta den sedan;) Jag och Amanda gick även på gravarna, men det fick vi av PEER, eller egentligen inte. Vi hittade en katt också som antingen hade cancer är VÄLDIGT stora tovor av hår.Nu ska jag sova? lycka till mig själv, kommer inte gå någonstans. .

Jag har faktiskt ångest över att ha lämnat min banan helt ensam i den stora kyrkan med alla döda kungar & präster :( kanske skulle ta och åka och hämta den imorgon ?     nej för mycket besvär. Nån ande äter säkert upp den.




Våra mentorer
kirsten&Per

Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback