hmm?

nu när jag ändå inte har något att göra kan jag lika väl lägga upp en bild på en underbar sak som jag VILL ha och även det mest onödiga jag sett på länge?

BEAUTIFUL
185197-141
       Klänning från Pepe Jeans

NOT SO BEAUTIFUL
185197-140 
En sjungande plastfågel i en rosa bur? VARFÖR, kan någon säga VARFÖR? ska man sitta och kolla på den och berätta sina innersta tankar och problem och som svar får man ett litet kvitter från fågeln i den rosa buren - riktigt scary enligt mig.

(bilder lånade från asos.com)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag diggar fågeln i buren .. varför inte ha en sån i rummet ? ;O

2007-06-22 @ 00:14:50
Postat av: Nicole

fan va svårt det ska vara att kommentera då? joo, jag sa att jag diggade fågeln i buren varför inte ha en sån i sitt rum? ;O

2007-06-22 @ 00:18:53

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback