don't care what's on my baby's mind

Det har nog inte vart såhär varmt på länge, varför ska man alltid klaga? antingen är det för kallt eller för varmt eller för blött, aldrig är man nöjd - fast så är det väl med allt? Solning på almenäs med Ida idag, jag har fortfarande inte badat, men jag känner mig inte sådär äckligt varm när jag väl solar så jag behöver inte svalka mig! weird. Ätligen har jag fått min väska från asos också och det är skolavslutning imorgon! Sista skoldagen idag och jag var där i 10 minuter för att lämna in en lapp om att få byta IV-val! ska bli underbart att sluta ettan fast det SUGER på ett sätt också :( jag längtar verkligen till att gå upp klockan 6 imorgon för att sedan befinna mig på skolan klockan 8 och lyssna på allt tjöt om hur underbart detta läsåret har varit och hur fantastiska alla är! det är väl det rektorer och lärare brukar säga? och lite skämt också som ingen skrattar åt.    somebody's on your side


Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback