and all i wanna hear is your voice

Idag har det varit en riktig regn dag! har aldrig varit så sur som när jag gick på stan i det blöta vädret med Ida♥ och Ellen och det blev ju inte bättre av att jag hade ballerina skor på mig as always. Jag köpte iallafall solpuder och ett armband. Sen när jag hade fått nog tog jag bussen till Adam :* där jag med en gång fick vända för att vi skulle hämta Filip och hans dator och sen åka och handla . .? sprite, cola, red bull, godis och såklart hamburgare. Sen kollade vi på Nanny Mcphee (eller hur det stavas) och åt tacos! det gick faktiskt ner utan gräddfil men det var en konstig smakupplevelse. Anledningen till att vi ens kollade på nanny Mcphee var att det inte fanns något annat att kolla på just då! sen proppade vi i oss massa godis samtidigt som Filip satt och lekte vid datorn :P sen när jag skulle hem fick jag absolut inte resa på mig själv utan han skulle bära mig till dörren, men det lyckades han inte så bra med. MUAHA. det tog väl en timme (A) sen orkade jag inte mer. Nu har jag super duper tråkigt, och vart håller alla barn hus? funderar på att sova, hmmm.


Shoppingen från igår fick också vara med !

Kommentarer
Postat av: Ida

vi fick ju iaf använda våra finfina paraplyer! ihihi..


speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback