:)

Jag har faktiskt varit väldigt duktig denna veckan och gått överallt! jag glömmer till och med av att jag kan ta bussen och det kommer jag på när jag gått i 5 minuter, muaha! AS BRA. Igår gick jag ända till Mathilda (okej inte så jätte långt,bara 2-3 kilometer kanske) Kände mig väldigt nöjd iallafall. Mysparty igår, helt okej faktiskt även om det blev jävligt kallt och sanne som inte mådde prima :/ usch. Alltid ska det vara någon. mer förvirrad än någonsin, tur att jag slipper plugga iallafall.allt är KLART inför sommarlovet! (almost) Idag har har solat i min nya bikini och mina nya shorts, love it. Jag önskar man kunde stänga av alla tänkar och bara vara men alltid är det något som jagar. Västgöta resa med klassen imorn också, "wiho can't wait?" ska faktiskt bli AS tråkigt, jag bryr mig inte om historien om Arn, okej lite intressant är det väl men inte mkt, kanske en halv smula (väldigt liten smula) synd att vi har skolans mest historieintresserade mentorer !       maybe everything you feel is wrong...

Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback