yummie

Måndag:
Tro det eller ej men denna dagen var det sol i lilla Borås! helt otroligt. Så det fick bli Almenäs med Siva, och Sebbe som skulle följt med var helt försvunnen? Gick inte att få tag på honom någonstans. När jag kom hem åt jag maaaat och duschade och sedan tog jag bussen till Anton och där åt vi mest mat och chokladbolls tårta, paj, och glass? + grädde. låter inte speciellt gott, men det var det. Vi kollade också på massa tv. Tiden sprang iväg fort iallafall men det kan bero på att jag inte fick hjälpa till med maten så det tog 2 timmar för dem att göra allt (Anton, Jonas och Anders) haha, det gick och äta iallafall, även om såsen var halft bränd.

Tisdag:
MIN MARTINA KOM HEM! hihi. äntligen. Vi gick i stan, men det sög så vi åkte hem till mig och åt pizza, hej illamående. Sedan åkte jag till Adam och hon åkte hem för att äta ännu mera onyttig mat. Efter en timme av fundering av vad man skulle kunna hitta på fick det bli bio. Harry Potter och Febixorden - grrrr. Det var nog bara jag som tyckte den var för kort. Den tog slut för snabbt! Hittlis den roligaste av alla filmer. Nu måste jag se den en gång till med Ida & Bella också, för det var bestämt så - fast jag kunde inte vänta mer. Jag ser den mer än gärna en gång till.

Onsdag:
Idag ska jag ???? ingen aning. Kanske följa med Martina ut till Anton om jag orkar. Skulle åkt till min papi, men ingen svarar i huset. De jobbar kanske. DET ÄR BEYOND THE BREAK IDAG! heaven

Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback