woooo

Trots att jag inte har gjort något som kräver speciellt mycket energi så är jag ganska trött. Jag vaknade och grejade lite innan jag gick ner till stan för att gå där med Adam en stund! Eller han köpte kläder på MQ sen åkte vi i princip hem (+godisköp) Eftersom jag inte hade ätit mer än frukost så mumsade jag i mig massa godis - phu mätt, jag envisades med att inte vilja äta själv eftersom han var proppmätt, när jag kom hem åt jag mamis lasagne :* Inte för att vi fick så mycket mer gjort än att äta godis och mysa? Sen skulle jag hem. Resten av kvällen har jag spenderat vid tvn och kollat på Miss marple (eller mamma kolla) & THE NEXT PUSSYCAT DOLL, okej att jag älskar gruppen, men ett program om nästa pussycat doll är ju bara så pefekt.grrr. Har även kollat på Magin bakom Harry Potter och fenixorden, hehe - nörd som jag är. Men har man vart beroende sen man var 11 så är det så. Nu ska jag väl snart sleeeeepa.


185197-163

Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback