sömn

Idag har jag gjort lika lite som jag har gjort de senaste veckorna, ge mig stress! saknar det lite, inte skolan ETT DUGG, ska bli sorligt att komma tillbaka (om någon månad) men ge mig lite stress iallafall, mår inte bra av detta lugna. jag är weird. de flesta skulle göra vad som helst för att inte göra något,men inte jag. Jag har varit på stan med Mathilda en stund och fikat och gått runt lite och sen har jag bara varit hemma och inte gjort något. Imorgon kanske det bli Göteborg med Amanda eller så blir det på onsdag. HOPPAS imorgon! För på onsdag ska jag mysa runt med Evelina på stan, ett tag sen nu :).

Kommentarer
Postat av: evelina

jaa, ja tkr oxå ni ska åka imån
onsda ska ju vi mysa runt i stan :D <3


speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback