shopping

Idag väckte min kära martina mig 10:20, tack. Det var faktiskt bra för annars hade jag sovit hur länge som helst. Sedan segade jag innan jag och mami skulle gå ner och möta mormor i Knalleland. Gaaaah galet folk överallt, har de inte hört talas om att andas, usch. Jag köpte 2 par nya skor (eller mormor köpte det till mig) och mami köpte ett par som jag med kan använda, hihi - me like samma storlek. Sedan fick jag en klänning från Gina också. sen orkade jag inte stå på benen längre så vi gick hemåt. Nu orkar jag inte röra på mig! - jag saknar dig Ida, du är ju trots allt bara 1 kilometer härifrån (eller2?)

SHOPPINGEN FRÅN IGÅR & IDAG:


185197-187





Kjol - Gina Tricot 49:- (förr 249)
Klänning - Gina Tricot 49:- (förr 249)
Keds - 150:- (Förr 400)
Pumps nr1 - 90:- (förr 300)
Pumps nr2 - 100:- (förr 480)
Kilklacks sandaler? - 209:- (förr 700)
Jag gillar skor helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Ida

sunshine de va länge sen jag såg min lilla sol! busis :)


speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback