regn & rusk

Igår var det party som gällde (hos mig). Det skulle bli förfest med några stycken innan vi skulle dra vidare till Sjöbo, men sedan blev klockan 11 och halv 12 och 12. Ingen av oss orkade röra på sig eftersom det regnade ute, så det fick bli party här istället med cider ÖVERALLT och utlåsning på balkongen följt av lite inkompetenta killar som inte vet hur man öppnar en balkongdörr! men fönstret fick de däremot upp (som öpnnas på samma sätt). Det började med 7 tjejer och 5 killar och slutade med 8 tjejer och ca 15 killar. Och då var det ganska mycket kladdkaos. Men det tog jag hand om senare. Efter mycket tjat så fick jag ut alla väldigt fort och vi gick faktiskt till stan för att jag bestämde det! I stan var det rätt dött,men vi stannande där ett bra tag iallafall och sen när jag kom hem åt jag M A T! och sen somnade jag och A, eller jag låg vaken hela natten, sov nog mellan 9-11 på morgonen, nu är jag tröttis och lite småhungrig. Har även varit så duktig så jag har läst ut min bok! SÅ BRA. Måste läsa den tredje och sista boken snart - spänning.

Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback