movienight/Göteborg

Måndags kväll:
Jag och martina satt otåligt och väntade på världens mest segaste Hanna och skinkan så vi kunde göra varma mackor. Sedan när hon väl dök upp gjorde vi mat och åt den. Sen gick vi över till Hoffe och kollade på John Tucker must die, muaha. Den var bra, fast slutet var inte det bästa. Vi började kolla på White Chicks med fast alla somnade nästan så vi gick hem och la oss hyffsat i tid.

Tisdag:
klockan ringde halv 9 ! pest. Tre tjejer hemma hos mig är nästan omöjligt egentligen, men vi lyckades fixa allt på bara 1 timme! sen gick vi till tågstationen för att ta bussen till Göteborg som var som en bastu. Alla tre hade bestämt sig för att inte köpa något alls, men så blev det ju inte. Jag köpte ett par skor, en kjol och hårspännen och de andra små barnen köpte också skor. Dagens bästa var nog faktiskt Burger King, grrr - mycket att titta  på. Sen gick vi lite till innan vi tog bussen hem. En trött jag och en trött Hann tog bussen till mig för att hämta hennes grejer sen bar hon sig av igen och jag var ensam, fast inte så länge för sedan kom min Martina igen. Fast hon försvann till Hoffe lika fort igen, men jag ringde tillbaka henne när vi skulle ta bussen till stan som hon lovade gick kvart över, vilket den inte gjorde för den kom inte så vi gick till stan (ännu mera GÅÅÅ) sen när vi kom till Södra Torget så kom den jävla bussen, sen när jag sitter på bussen till Adam skickar hon sms och säger "jag tror den gick 28 från Knalleland iallafall(A) <3" NO SHIT.

Onsdag:
hmmm, idag ska jag gå i Knalleland med mormor(A). . sedan vet jag inte. Sova?


Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback