mera regn

Idag vaknade jag halv 2, hehe. Sen ringde Ida tjugo minuter senare och undrade vart jag höll hus, då fick jag skynda mig att bli klar för en halvtimme senare gick bussen till stan. Tanken var att vi skulle fika, men jag var inte speciellt sugen så vi hoppade över det och åkte hem till mig och lagade mat istället. Nu mår jag illa efter både maten och det godiset jag köpte, har inte ätit något alls än ju och jag mår ap-illa. Får äta det imorgon istället. Nu har jag väldigt tråkigt och jag orkar inte läsa heller.

Kommentarer
Postat av: Ida

phälsklings sabbibi! :D
de va mys idag!

Postat av: Ida

phälsklings sabbibi! :D
de va mys idag!

2007-07-09 @ 21:36:14
URL: http://ids.blogg.se

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback