krångel

Inte nog med att jag oroar mig för tryoutsen, nu måste jag oroa mig för att övergångsavtalet ska komma fram i tid! Eftersom vi nästan inte fått någon information om vem som ska ha papprerna först så fick jag skicka ett nytt IDAG, men det ska antagligen hinna fram i tid, expressbrev som gäller. Och idag ringde även han vi åkte hem med i fredags mamma och sa att hon hade hittat min mobil i deras bil! woho GLÄDJE. En mindre sak att oroa sig för. Bara tryouts + att Adam typ kommer dö i ayia napa att oroa sig för nu. DÖ INTE cause I need you and you are the best thing in my world,  Imorgon ska jag ut och springa med Evelina och förhoppningsvis se om det finns nåt cheerigt i mig efter ett halvår om inte mer.

Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback