I miss you quite terribly

Nu när det är sommar så räknas torsdagar till helgen också ;)

Torsdag:
Eftersom Nicole jobbade på dagen så fick jag roa mig själv ända tills klockan halv 7 då hon kom till mig! Sen degade vi lite innan vi tog bussen till knalleland som skulle gå 19:43, men smart som jag är så tänkte jag inte på att på sommaren så ändras busstiderna efter klockan 18:00, så jag kollade igen och då gick den 19:50, fast sen kollade jag igen och då skulle den vara i Knalleland 19:58! gaaaah. Sorry nic, vi hade iallafall jävligt kul den halvtimmen nästan helt ensamma i hela knalleland. När vi väl var i stan gjorde vi inte speciellt mycket. Den enda anledningen till att vi ens åkte ner till stan var att Nicole inte hade vart nere på någon torsdagskväll och trots mina sanna ord att det suger p.g.a att det bara är småfolk under 150 cm och massa fjortisar så insisterade hon på att gå en liten stund. Jag fick träffa min anton iallafall! Sen köpte vi godis OCH Ben & Jerry's Fossil Fuel och sen tog vi bussen med Filip till Adam där vi kollade The naked mile (Seg som hon är så hade hon inte sett den) Dagens roligaste äventyr var nog när bussen inte ville komma när vi skulle hem, så vi gick från Brotorp till stan och sen från stan ända hem! långpromenad.

Fredag:
Degdag och partyplanering! Jag hade inte gjort något vettigt på hela dagen men ändå fick jag stressa som en galning när jag skulle till Ida för att lämna alternativa linnen som hon ville låna, men sen hade hon hittat egna kläder iallafall. smart att du inte kom på det lite tidigare! Sedan vandrade vi mot vattentornet där vi skulle möta Amanda som hade gått vilse på Bergdalen. När vi hittade henne gick vi till hem till en ensam Gurra som väntade på att alla sega partyfolk skulle komma. Lina lärde oss nog den roligaste leken någonsin, går inte att förklara men den innehåller en nedrans massa piiip. Sen åkte en del till Karlander och en del vandrade ner till stan för att upptäcka att det sög där så jag och Filip försökte övertalade alla att åka till Karlander, vilket vi lyckades med. . woohoo. Och hos honom var det lika mysigt som vanligt. sen skjutsade den enda nyktra personen på hela kvällen hem mig + mera (sandra, tack<3) SOVA. fast sova kunde jag inte direkt.

Lördag:
Trots ösregn var jag och Mathilda väldigt taggade på mera party! Och lika smart igen glömde jag kolla busstiderna så jag fick gå till stan i regnet  och efter det såg inte mitt hår speciellt vackert ut. Sen fick jag vänta på sega thilda innan hon kom gåendes i regnjacka och paraply, naaw. Vi hann precis med bussen så vi kunde hämta förfriskningarna(?) sen var det snabba ryck hemma hos henne, jag hann iallfall att byta om och locka håret på en kvart, sen fick vi gå med snabba steg till Södra Torget för att möta Ida och ta bussen till Filip som fyllde 18 år i fredags! GRATTIS (för 10e gången) Jag & Mathilda & Ida kan verkligen roa oss själva, fast sen fick vi sällskap av Gurra & Adam också. haha. Kvart i 3 åkte vi hem och sooooov. Fast sova kunde jag inte as usual, men A somnade direkt som vanligt.

Söndag:
Seg vakning och seg frukost följt av film (The New Guy) och mera seghet, resten av kvällen har jag inte gjort någonting. Somnade nästan i soffan innan, så jag borde väl gå och lägga mig snart , thihi. .

Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback