göteborg

En heldag med Amanda i Göteborg! shopping i stora lass. Började med att jag vakna 10?! tidigt, sen fick jag stressa iallafall för Amanda ville låna mitt smink eftersom hon har glömt sitt hos Josse, sen tog vi den försenade bussen till Göteborg.  Det första vi gjorde var faktiskt att äta, fast jag åt bara en liten kycklinghamburgare! sen gick vi till alla TUSEN affärer. På Weekday köpte jag en jeansjacka som jag letat efter i lilla Borås ett tag men inte hittat, glädje. Jag tror faktiskt vi bodde inne på NK någon timme, vilket kanske inte är speciellt länge men vi kollade inte så mycket på utbudet utan spanade mest in Göteborgs hetingar, grrr. Skulle verkligen kunna bosätta mig där. Efter 4 timmars av springande i hela Göteborg (känns som det) åt vi mat igen! yummie, sen tänkte vi äta det på bussen men den va full! amatörer. Så vi fick vänta en hel timme på nästa buss som gick 19.30 samtidigt som vi åt och "lyssnade" på en hel familj (9 pers indier) som var döva ALLIHOPA, och ja de lät faktiskt ganska högt. Dagens nöje. Vi satt också och sörjde Amandas en vecka gamla borttappade fritidskort som hon för övrigt inte hade registrerat, go smarto. Nu är jag trött och trött. Imorgon blir det stan igen? jag måste sluta.



1. Den enda bilden jag lyckades få mig under hela dagen.
2. Amanda sprider ut allt!
3. Amanda sörjer :(
4. Dagens shopping

Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback