Gårdagens party

Jag väntar otåligt på att mina söta underbara vänner ska komma till mig innan vi begav oss neråt knalleland för att ta bussen till Melina (fristad) Och även att Ida skulle ha med sig ett linne jag skulle låna "oh neeej, jag glömde det" JAHA, det var ju väldigt kul så jag fick improvisera och ta på mig nåt jag aldrig annars skulle ha på mig, men det funkade tillslut iallafall. Sen tog vi bussen som var full med bara tjejer som skulle till Melina och väl framme hos henne där det redan var kaos fick jag träffa alla mina söta! V A R N I N G - hoppa inte studsmatta med 6 onyktra. phu. Livsfarligt, fast väldigt kul. Några dansade även sönder vardagsrumsbordet, how rude. Och eftersom Melina nog är världens snällaste som inte kan säga nej till någon så blev det rätt mycket folk, men det vara bara kul. Det kom faktiskt folk man kände hela tiden, det blev aldrig tråkigt. hela tiden nya överaskningar. galet kul :D idag ska jag sova och äta glass med lakrits strössel :*


och bilderna ser cp ut för att bloggen är konstig.

Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback