even the best fall down sometimes

DUMMA IDA! du kan ju inte bara åka till Ikea helt plötsligt. Jag som verkligen hade sett framemot att få hoppa studsmatta i regnet, kanske ska ta och åka till min pappa NU för jag måste verkligen hoppa NU. Har faktiskt träningsvärk efter att jag sprang igår? och jag sprang inte ens långt på grund av att jag bara tänkte på den idiostiska skräckfilmen som för övrigt utspelade sig i skogen och jag sprang i skogen så usch. bläsch. Nu får jag väl sitta här i min ensamma tråkighet och vänta på att klockan ska bli halv 6 för då kommer Nicole hit. Sen blir det en tur till stan och Ben & Jerry's glassköp, yummie. Jag ska nog faktiskt städa, vilket inte kommer gå så bra för det gjorde jag igår. hmm.

Kommentarer
Postat av: Ida

förlåt älsklings sabbi (:


speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback