It's not supposed to hurt this way

Vi lovade varandra, verkligen lovade. Det ska inte få förstöra, det lovade vi, men nu vet jag inte längre. Varför måste jag fastna i alla tankar och sedan spinna vidare? Jag kommer ju egentligen inte fram till något vettigt, det enda som händer är att jag bli mer osäker och mer besviken på mig själv. Hur kan jag vara så dum? Hur kan du vara så dum? why do you always do this to me? You act like this, like you just don't care at all. Förändra sig kan ingen - men bättra sig kan alla. Kanske är det lättast om det blir såhär? Jag vet inte, jag vill inte vara utan dig men om det ska vara såhär, så klarar jag inte av att se på. Jag vägrar, det blir bara för mycket. Our love becomes sacrifices



Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback