I thought nothing could tear us appart

De orden betydde så mycket för mig, jag trodde verkligen det skulle vara du och jag som skulle ta oss igenom det här - Det var tomma ord. Jag vill verkligen inte bry mig, jag vill kunna säga att det inte spelar någon roll, men det kan jag inte. För jag bryr mig så himla mycket och jag vet inte varför. I thought I'd moved on, but if I had, why does it hurt so much? Du är en av de jag älskar mest och jag fattar inte hur det kan ha blivit såhär, det gör så ont att tänka på det. Du sa "love is temporary, friendship is forever"  Jag antar att precis som allt annat så var det tomma ord. Du vet att jag inte kan säga att jag inte bryr mig, jag kan inte heller bara stå och se på. Jag hoppas du fattar hur ont det gör and I hope you're happy, du har fått det du ville, du har även förlorat en vän. Det går inte en minut utan att jag tänker på om jag är självisk och om jag borde strunta i hur jag känner, du är ju trots allt min bästa vän, men det spelar ingen roll hur mycket jag försöker. Hade jag inte haft några känslor kvar hade jag ju inte brytt mig, det vet jag och det hatar jag, jag önskar att det är så, jag vill att det ska vara så. Men samtidigt om han kan komma imellan oss på det sättet, så kallar jag det inte vänskap </3 I thought nothing could tear us appart, I guess I was wrong.


Jag skulle inte klarat det utan er <3

Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback