Everybody's changing

Ibland vill man verkligen att allt ska vara som det brukade. Borde inte allt vara mycket enklare om man inte behövde oroa sig över allt och alla, över att saker helt plötsligt kan vända och inte längre vara det man är van vid? Alla säger att jag tänker för mycket, men hur kan jag inte göra det när det finns så många saker jag är osäker på? Det går ju inte att tänka "det kommer lösa sig" när man nästan helt säkert vet att det inte är så! Jag tror jag borde gå i en kurs om hur man slutar oroa sig över saker som man egentligen inte kan göra något åt. Jag kan inte bara vänta och se, jag är inte en sån person, jag måste ha svar om saker med en gång annars gör det mig bara ännu mer osäker:( Jag tror jag börjar tänka för mycket nu igen, men jag måste ju !         FAN


YOU ARE ALWAYS ON MY MIND




    
185197-4
            GE MIIIG <3

Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback