you know how to use it

Måndag
Efter mycket jag vägrar att äta kina-mat eller thai-mat så fick det bli thai iallafall. Anledningen till det var för att jag inte orkade sitta och äta någonstans för då skulle jag missa Ugly Betty (A). Sen kom jag på när vi var hemma att det var måndag, dvs ingen Betty trots allt. Det fick bli thaimys med filmen I see you, den var konstigt rolig. Ganska sjuk faktiskt.

Tisdag
Stor ide att bara ha klassråd från halv tio till fem i tio, morr. Sedan vara alla andra lektioner inställda. Jag och Beata gick runt på stan och tog bilder till vårt UF projekt, sedan åkte jag och adam till City och handlade minimajs? (blä), cola och annat, sedan gick vi till mig och lagade kyckling och ris. namnam. Fick äntligen se slutet på Blood diamond också, spännande.

Onsdag
Började kvart över ett, hade svenska och sedan åkte jag till jobbet för att hämta mina tider för januari. Där fick jag sitta i två timmar. Jag var väldigt duktig efter, jag åkte och tränade i en timma. Mycket nöjd och trött. Nu har jag väldigt tråkigt så jag funderar på att lägga mig och läsa Harry potta (så spännande)


Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback