Nu är det jul igen

Det första jag gjorde imorses när jag vaknade var sorligt nog att sätta mig och plugga. Jag fick halv engelska uppsatsen skriven iallafall som för övrigt ska vara inlämnad på måndag, hehe. Sen öppnade jag min Pilgrims adventskalender, alla 24 luckor(A) Jag är ju inte 5 längre så det gör ju inget om jag öppnar alla på samma dag, men jag vann inget. How rude. Öppnade även någon skum sak jag fick av fishy när han jobbade, den var inte rolig. Sen fortsatte jag att plugga lite innan jag gick ner till knalleland och köpte lite saker, bilder senare. Ikväll blir det ingen utgång som planerat. Måste plugga imorgon och då föredrar jag att vara pigg. Ska istället till Adam :). Nu ska jag snart äta makaroner och ketchup, jaaa endast det. Är inte sugen på köttbullar eller något. Mamma åkte precis, så någon mysig lördagsmiddag får jag inte heller :(. hejhopp


Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback