miss you

Lördagen blev mycket mysig ^^ Jag och Adam öppnade våra julklappar från varandra och åt på Oliven. Bilder kommer senare. När vi var mycket mätta åkte vi hem till honom och klädde granen med resten utav hans familj och kollade på Harry Potter och Fenixorden.

Söndagen var mindre kul, jobbade från klockan elva till åtta. TRÖTT var jag efter det. Sen bytte jag och martina julklappar , hihi.

JULAFTON : ) Mysigaste dagen på hela året, det enda som fattas är väl snö. Har fått allting jag önskat mig och lite till, inte för att jag önskade mig något av någon förutom mormor och mamma, men de andra har prickat rätt med lite hjälp från mormor. Hennes julmat är to die for, namnam. Specielt Janssons frestelse som jag inte ens tål, men jag äter den iallafall. Kan ju inte motstå. Denna julen hade varit perfekt om Adam var hemma, sakni sakni. bara tre dagar kvar. Nu ska jag pyssla här hemma och lite med den här katastrofala bloggen.  


Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback