Julafton

Snart är julafton över och jag är hyffsat nöjd med dagen. Det kunde vart lite mer stress hit och dit och väntande på folk som det brukar vara när man firar jul hos pappa. Men på mammas sida är det mesta över på fem timmar ungefär. Jag var nog den enda som inte ville öppna mina julklappar för då är ju julen över sedan. Det enda man gör efter är att äta massa godis,lussebullar m.m. När jag kom hem har jag halv sovit framför tvn, så trött. Kunde inte sova i natt på grund av min förkylning, har andnöd. Nu sitter jag å pratar med adamadam på msn, jag förstår inte så mycket norska. Tro det eller ej men danska är lättare. För mig iallafall. Nu blir det Scrubs och imorgon middag hos mina plastmorföräldrar eller något liknande.

Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback