50 %

NU har vi gått femtio procent av vår gymnasietid. Det känns som det var igår vi hade vår första julavslutning med klassen. Tiden har gått så fort, ganska sorligt faktiskt. Bara ett och ett halvt år kvar och sedan har jag ingen aning om vad som händer. Scary. Efter vår avslutning med Ek06A gick jag i stan och handlade julklappar med Adam och åt på Allé terassen, det var gott, men mättande. Efter mycket stress hit och dit med buss tog jag tillslut kvart över fyra bussen till pappa för att ge mina småsyskon, pappa och Marie sina julklappar. Min lillasyster blev som vanligt överlycklig och skulle använda allt med en gång. Jag fick ett armband av min äldsta lillebror och en mycket fin teckning av Emma. Blev lite förvånad över armbandet faktiskt, trodde inte Christopher gillade att köpa julklappar själv, men han kan han med. Jag och min lillasyster spenderade resten utav kvällen med att kolla på tv, klippa hennes hår (eller jag klippte) och äta mat. När jag kom hem kollade jag och Adam på tv och film.

Idag har jag än en gång gått lite i stan med Adam för att köpa Martinas julklapp och jag fick även köpt lite kläder till mig själv, hihi. Sedan åkte han och hans pappa till NetOnNet och gjorde något. Ikväll ska vi ha minijulafton för att han åker till Norge imorgon, how rude. Julklapp och Oliven (: mys. . Efter att vi har ätit ska vi kolla på Harry Potter och Fenixorden , igen :D

Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback