"woho"

Idag har jag solat på min balkong helt ensam med en bunt tidningar. Det var varmt, men inte överdrivet och jag fick färg faktiskt. Fast det mesta har väl försvunnit nu. Efter solning och matlagning åkte jag till stan för att träffa Mathilda. Hon skulle lämna in sin mobil (igen) och sedan hälsade vi på Filip på hans jobb! Kul att se den lille sparven igen. Han har äntligen rakat av sig sitt hår! Får lägga in en före/efter bild senare. Sen var jag tvungen att bege mig till tryoutsen. Det är inte härligt att träna när man redan har dödsträningsvärk i låren! Normal träningsvärk försvinner efter uppvärmning men cheerleadingförstagångeneftersommarnträningsvärk gör inte det! Men jag överlevde trots det. Dock kändes det inte som att vi hann göra så mycket. Stunts,hopp,dans och yttepytte gymnastik, behöver verkligen öva upp min gymnastik nu efter 8 månader av endast cheerdance och ingen cheerleading alls. Nu är jag lite tröttis fast som vanligt så kommer jag inte somna efter träningen, är väl för uppspelt? Men imorgon blir det Almenäs med MartinaHummer.

Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback