tillbaka till helvetet

Idag fick jag tvinga mig själv att gå upp halv 7 för att hinna göra allt innan jag skulle gå till stan och möta Martina & Mathilda! Trodde jag skulle hinna, men jag har blivit ganska seg på att göra i princip allt under sommaren. Jag kom iallafall väg tillslut och vi gick till våran otroligt "fina" skola! BLÄSCH. Orkar inte med två år till med världens sämsta klass som jag hatar-  (utom några enstaka) ni vet vilka ni är <3 jag är så trött på din röst, finns nog inget värre. Efter en massa info och prat så fick vi äntligen gå hem! och då var klockan kvart över 9? Stor idé att vara i skolan i en timme för att sedan gå hem och inte göra något. Nu blev jag faktiskt lite sugen på tofú glass! namnam. Inte direkt, men nyttigare än vanlig och jag tål den. woho.

Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback