Spice & Rice

Efter en halvdag med Martina och hennes "JAG VILL HA SPICE & RICE" så fick hon som hon ville! Jag och Nicole tog bussen till stan och höll henne sällskap när hon åt, men hon matade oss lite också för hon orkade inte äta allt! Det gick ner trots att vi båda redan var proppmätta - men starkt var det! Sedan åkte vi till Ica och köpte lite naturgodis. Man blir äckligt mätt på en liten chokladsak. Inte jätte nyttig dag, men jag har ändå lyckats ganska bra med mitt nyttiga nya liv tycker jag (A). Nu är jag tröttis. har suttit och pratat med vår vän feber-Gustav som är i ayia napa och har det bra! Han måste vara trött på mitt tjat nu. hihi. Jag blev trött av mitt egna tjat så. Ge mig sömn.

Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback