spännande

Igår var det party som sagt och som vanligt när vi bestämmer oss för att ta det lugnt blir det ju tvärtom! Vi var hos någon Daniel på Sjöbo som blandade massa goda drinkar. namnam. Sen gick vi faktiskt från sjöbo till stan för vi orkade inte vänta på bussen. Jag och Marina (som jag träffade igår) gick ensamma till stan för de andra var så sega! Vi hade det trevligt med musik hela vägen. Sen skulle hon äta på mcdonalds. Och när vi trodde vi aldrig skulle få se allt folk igen (den kvällen) så dyker alla upp! vilken lättnad. Sedan åkte alla hem utom jag och Mathilda så vi gick en runda i stan och åt även kebab! dammit, jag som inte ska äta sådant nu, men jag har inte ätit något godis eller någon glass iallafall. Sedan träffade vi Hoffe en stund innan vi gick hem till mig och sov! Längtar tills jag och Hoffe ska bygga upp våran linbana mellan våra lägenheter så vi kan skicka meddelanden "ska du med till Ica" haha!

INATT kom FILIPFISKENFISHY hem från Alanya! har saknat vår lille fisk : ) Nu längtar jag väldigt mycket tills jag får träffa fishy så han kan berätta alla detaljer! och så hade han någon "överaskning" också! GAAAH NYFIKEN. Ska hälsa på honom i veckan om han jobbar något. Sedan blir det Liseberg också när Nicole kommer hem från Spanien.

Idag ska jag ta det lugnt, kanske hitta på något mys med Mathilda eller Nicole. får se!

Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback