recap!

Torsdag:
Jag fick äntligen träffa ADAM! efter 9 dagar. Han är neger och blond! Tog faktiskt bussen tjugo i 11 till honom för klockan 5 var det träning igen, woho. Otroligt jobbigt men alltid lika kul. Sedan gick jag hem och duschade och åt mat. Sen kom lille Nicole till mig och vi gick till stan och träffade allt folk. Hela Borås var i stan för det var den sista torsdagskvällen. Ganska tråkigt iallafall. Sen åkte vi hem vid 11 tiden.

Fredag:
Kommer faktiskt inte ihåg vad jag gjorde på dagen? Men på kvällen gick jag och Mathilda och köpte lite godis och sedan var vi hos Hoffe och kollade på "hata Göteborg" och hade bullkalas! gott. (lite filmen sög)

Lördag:
Jag tog kvart över tolv bussen till den otroligt STORA byn Sexdrega för att hälsa på min pappa och familj. har inte sett mina syskon sen påskas! hihi. Busigt. Som vanligt gjorde vi inget speciellt. Vid fyra åkte jag hem och väntade på Martina innan vi skulle dra ut. Blev ganska mycket krångel men till slut ordnade allt sig. Vi träffade två as goa killar. Tillbringade resten av stanvistelsen med dem eftersom alla andra försvann. Det var kul faktiskt. Sedan åkte jag hem!

Söndag.
Jag och martina har inte gjort något på hela dagen . ..  .. . .. sådetså

Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback