Lämna oss inte!

Jag börjar faktiskt gilla vårt schema! Ek06a, (okej världens fulaste namn, vill heta Ek2a) Vi börjar 9.25 mån-ons, iallafall vi i klassen som har UF som IV-val, de andra får börja åtta! Den enda dagen vi börjar åtta är på torsdagar. Suck. Dagarna kommer flyga förbi, förutom när vi har Matte och Företagsekonomi B! tråk. Och idag fick vi sluta fyra istället för fem, så jag hann ta mig till träningen i tid som börjar fem. Det blir bara hårdare och hårdare men det är kul! Trodde jag skulle dö efter uppvärmningen, men jag vänjer mig nog. Sedan gick jag hem och duschade och åt, sen åkte jag och Evelina och hämtade våra otroligt goda kakor som vi i laget ska sälja, kommer ju inte gå bra någonstans. Får äta upp alla själv! Det klarar jag garanterat, med hjälp av mamma. OCH VÅR VÄN ALAN JAMAL SKA LÄMNA OSS, how rude. Kommer sakna honom. Han blev utkastad pågrund av ett IG och ska nu börja på Almås, sugigaste sugskolan ever! Han borde inte få utsättas för något sådant (hoppas ingen tar illa upp nu). Tur att vi träffas på jobbet iallafall. Alltid något. Nu är jag rastlös.

Cause in the dark of the night you're all I can see
You spin around me like a dream
And you sure look like a star to me 
♥ 

Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback