invalid

Bara för att mina cp grannar sjöng kareoke till klockan 3 igår så sov jag längre än vad jag skulle idag. Vaknade med mycket tvång från mig själv klockan halv 12. Då hade redan molnen tittat fram på himlen och börjat gömma solen. Så ingen sol för mig idag, orkar faktiskt inte sitta på balkongen iallafall. Idag tänker jag ligga och läsa Anybody out there! Jag vet - otroligt bra sysselsättning nu på sommaren NOT. Men alla är bortresta eller så jobbar de och jag har inget annat för mig så läsning får det bli. Skulle spenderat min dag med söta Mikaela men hon var tvungen att jobba hon med. tråååk. Kan inte alla bara kommer hem från vart de nu är. Och imorgon åker Amanda & Linda till Mallorca och sen är de borta i 2 veckor och på fredag åker Nicole dit också! Fast när hon kommer hem ska vi mysa gärnet och åka till liseberg också, förhoppningsvis om vi kan pricka in rätt dag!

Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback