heeelg

Fredag:
I fredags var jag faktiskt ganska trött efter de otroligt sega skoldagarna. Det enda jag gjorde var att mysa med martina hos henne och äta massa mat och glass! Sedan gick jag ner till stan och mötte A ett tag♥ Sen tog jag bussen hem för att sova.

Lördag:
Blev väckt ett antal gånger av en ringande telefon, men orkade inte svara. Sedan gick jag upp och åt frukost och gick till Lundbyhallen och tränade. När jag kom hem fixade jag lite och sedan kom G och Victor och hälsade på en liten stund. När Nicole äntligen kom till mig gick vi till knalleland för att ta bussen och möta Martina, vi fixade lite inför vår partykväll! Vid 7 blev det tacomys med flickorna (: (Jag,martina,nicole,aly) Sen tog vi bussen till Christian där vi spenderade de närmaste timmarna och sedan vandrade vi ner till stan där det var absolut kaos. Och det gick knappt att röra sig inne på swing, trodde jag skulle dö! Sen blev det vandring genom stan innan jag och A åkte hem för att sova, och på bussen var det också såklart fullt med folk, gud vad jag hatar alla 3-siffriga bussar. grrr.
Have anybody told you that you're one special boy?

Söndag:
Söndagar borde döpas om till matdagar/fetdagar eller något liknande. För man bara äter och äter i brist på något att göra. Nu vet ni vad jag i princip har gjort idag! Skola imorgon, SUCK. Skola mellan halv 10 och 5, sedan träning från 5 till halv 8!

Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback