dag 1

Nej jag tänker inte skriva dag 2, dag 3 osv tills detta skolåret är slut! Men idag var det första riktiga skoldagen och kunde inte vara mer tråkig, alla låg i princip och sov eller sms:ade eller något annat spännande. Nu mera kommer alla våra onsdagar vara oerhört långa, mellan 8-15:50! usch. Måndagar går vi tills 5, men då börjar vi ändå halv 10. Tanken på att det är två år kvar innan vi tar studenten skrämmer mig, och det är inte direkt något nytt roligt folk på skolan! Några enstaka. JAG VILL VARA ETTA IGEN, så treorna går kvar (A). Och Adam som är lika seg som vanligt stod i handduk när jag kom och hade inte ens duschat än ! grrr. Men imorgon är det fredag, lika goa som alltid, halv 12 till tjugo över två. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

FY FAN! ditt schema låter mkt bättre än mitt.. din fuling, du ska inte klaga :@

2007-08-23 @ 18:01:19
Postat av: Anonym

FY FAN! ditt schema låter mkt bättre än mitt.. din fuling, du ska inte klaga :@

2007-08-23 @ 18:01:29

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback