aj

Det märks TYDLIGT att jag inte har tränat på tre månader! och då räknar jag inte med de två tillfällena jag har sprungit. Kan knappt gå för jag har så ont i mina lår och ändå var inte tryoutsen jobbigare än vad en vanlig träning kan vara. Jag skyller på mitt träningstillstånd just nu. Kunde inte ens hjula den sista halvtimme ju, och då ska jag inte nämna handvolten. Å herregud. Får vara ute i naturen och springa i helgen så ska det nog gå bättre på måndag kanske? Otroligt kul att få stunta igen iallafall, trodde det skulle gå väldigt dåligt efter att inte ha stuntat sen november, men det gick prima skinka. Det sitter i ryggraden som man brukar säga. När jag kom hem duschade jag och åt filmjölk med banan i - nam nam! Tanken var att jag skulle spendera resten utav kvällen med Martina & Nicole men jag orkar verkligen inte röra på mig. Nu känner jag mig latare än A! Ska sitta framför datorn tills 23:10 för då är det SCRUBS! .

I miss you like crazy
Even more then words can say
Every minute of every day

- kom hem nu Adam

Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback