woohoo!

Något som inte är speciellt "woho" är att jag har fruktansvärt ont i en del av foten och ena knät, kan knappt gå :/ vet inte vad jag har gjort, men jag har antagligen slarvat med mina inlägg (A) eller det vet jag att jag har gjort och mina dansskor är inte de bästa att hoppa i, jag och mami ska gå nån dag till "fotmannen" eller vad det är och fixa nya inläg som jag kan använda i alla mina ballerina skor!   Men det jag syftade på med "woohoo" var att jag äntligen är klar med den svenska romanrapporten, engelskaläxan och geografi arbetet som allt ska vara inlämnat imorgon ^^ har t.o.m skrivit romanrapporten för nästa inlämning också? hmm, jag känner mig som ett litet stud, men äsch (: PHU, äntligen klar, nu kan jag  . . . . . . . . . lyssna på lars winnerbäck ♥    eller  ..  . . äta MAT !




♥ Igår beställde jag denna söta klänningen: 

185197-55

                
ca 420 kr - asos.com  (bilder lånade från asos)

Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback