we're left with a choice

åh sovmorgon, en timme bara, men det räcker för mig! sen var det såklart boxersize? på idrotten, och nej jag orkade inte anstränga mig idag trots att annie skrek på mig och kallade mig lat (JAG HATAR DIG. .. . lite iaf) kan inte hjälpa att jag verkligen avskyr det, bläsch! sen har jag faktiskt inte gjort något alls, det är fortfarande lov för mig, och jag orkar inte sätta igång med pluggandet! fast det vore väldigt bra och få allt gjort, men neej det hör till att sitta två dagar innan (A), jag kan ju inte precis säga att jag ser framemot morgondagen med info & layout med töth ! he's wierd!, ingen spanska imorgon dock, WOHO! och jag ska träna imorgon!!!!!! *kanske* 
 - some people do harm all the time.


Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback