trött

nationellt prov i engelska idag! yeeey. eller inte. Är väldigt trött nu bara för att vi fick gå till skolan 2 timmar än vad vi brukar på fredagar   morr.  sen hade vi idrott med, det va iofs kul eftersom att vi fick göra vad vi ville idag, nu har jag ont i min fot igen ! ännu mer. sen fikade jag med linda och annie på bakgården ^^ linda är en tjockis, hon åt bakad potatis (lite nyttigt,men iaf)  sen har jag tränat min lilla cheer grupp, de är så duktiga ^^ ! nu är jag trött. det va min dag i korta drag

Prov:
vi skulle skriva om vårt liv i framtiden eller hur man lever ett lyckligt liv, jag valde mitt liv i framtiden, och så skulle man svara som i ett brev, mitt blev nog väldigt ytligt (A), eller det känns nästan så? får väl se. Men jag skrev bara om mig själv och hur mitt liv skulle va om 10 år (som det stod), så jag kanske är ytlig? jag gillade mitt liv iaf, namnam! så vill jag leva, thihi ^^  "anyway I have to go, I've seen this amazing dress at NK, and I have to buy it before they close (yepp that's still me, dresses and cherries)   eller något sådant.  hihi, alltid! hoppas kjell from hell will enjoy my letter ? maha!


Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback