sömnbrist?

jag skulle ju tränat och pluggat idag, skulle varit en såndär flitig dag (som jag aldrig har), eller tränar jag gör jämt, men jag gör inte båda sakerna på samma dag, kanske ska bli en sak jag måste prova? jag somnade inte förens 1 igårkväll och det var verkligen jobbigt att gå upp sen, nu är jag verkligen skoltrött - ge mig sommar, så därför somnade jag vid 5 idag (vakna halv 7, namnam), thihih, fortfarande lika trött. fast jag kommer säkert inte somna sen för det? tur att jag börjar 12 imorgon. undebara helg♥ undra om man någonsin kommer tröttna på att vara ledig? ganska omöjligt, kanske om man är 95 år och inte har något att göra utan att sitta hemma å käka piller? eller så kanske man är jätte lycklig och springer ute på ängar å gör volter?  . . .. . ibland förvånar jag mig själv.

you'are my everything,  martina,ida,linda,anton,mikaela,nicole ♥   
-världen skulle inte vara densamma utan er,

Kommentarer
Postat av: Ida

världen skulle inte vara den samma utan dig ! iiih :)

2007-04-12 @ 22:24:59
Postat av: sabine

älskar dig ekorren - ida <3


speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback