So is it better to tell and hurt, or lie to save their face?

Påskhelgen har varit underbar. i fredags kom fille hit och vi tog igen massa tid (: bl.a en tripp ner till knalle mitt på kvällen - iskallt, hon skulle såklart köpa egen mat, weetos & nudlar?, just like old times ;) vi satt uppe halva natten och pratade vilket innebar att vi vakna 12, sen var det bråttom eftersom jag skulle på kalas kl,halv 3. hehe - jag är seg. vi åt mat och fick påskägg. sen fick jag skynda mig hem och byta om och sen gå i regn å blåst till ida för att äta mer mat och förfesta bara vi tjejer (: det var mys. sen tog vi taxi till brotorp, vi orkade inte ta bussen, maha! (: ida man ska inte trampa på kol! busunge.  vi hade ruskigt kul! alla tjejer var samlade<3  massa nytt folk.
I know you're not deserving of my trust from me right now, - och vi glömde våra minnen.

idag har jag inte gjort något innan jag åkte hem till sjuklingen martina och kollade på film! DET SNÖAR UTE!.

Kommentarer
Postat av: Ida

du, jag komm på en sak.. de va inte så skönt att trampa på kol.. jag har jätte ONT fortfarande !!!! BLÄÄ, sabi, du är en dålig barnvakt.. (:

2007-04-12 @ 19:52:19
Postat av: Anonym

jag vet, jag var lite upptagen :) sorry

2007-04-13 @ 14:45:11

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback